سلام خانوما من چرا حس نمیکنم حرکت بچمو دارم نگران میشم

۹ پاسخ

بجاش من خیلی حس میکنم

منم حال شما رو داشتم،تازه وقتي ٢١ هفته تموم شد تكون هاشو حس كردم،با اسن كه جفتم خلفي هست،خودتونو نگران نكنين،انشالله به زودي حس ميكنين

جفت قدامی
چربی شکم
بارداری اول
تا ماه بالا حس نمیشه

طبیعیه
منم تو 22 هفته فهمیدم

منم حس نمیکنم.جفتت قدامیه؟

جفتت قدامی نیست؟

چون الان خیلی کوچیکه

اون حرکت داره هنوز تو حس نمیکنی طبیعیه

اشکال نداره حالش خوبه کم کم حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان شامی کوچولو مامان شامی کوچولو ۸ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری