مامانا من چرا تکونای بچه رو حس نمیکنم ،دارم نگران میشم دیگه

۶ پاسخ

منم کم حس میکنم

منم حس نمیکنم.چند روزی میشه یه نبض کوجیک حس میکنم اونم خیلی کم

همه بچها لج کردن مامانشون حرص بدن دختر منم‌از دیروز خیلیییی کم تکون میخوره به زور باید بفهمم

منم چند روزه کم حس میکنم قبلا بیشتر بود الان مثل نبضه

سلام منم زیادمتوجه نمیشم بعضی موقعهامثل نبض میزنه

نبض هم حس نمیکنی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی