من بچه اولمقدامی ۱۸ هفته حرکت هاشو متوجه شدم پسرمم قدامی بود جفتش ۲۰ هفته متوجه شدم،این نینی خلفی از ۱۲ هفته و ۴و۵ روز حس میکردم الان که دیگه کشتی میگیره اون تو😂
چربی شکمداری ؟اخه میگی بچه اول ۲۶ هفته متوجه شدی خیلی دیره
نگران نباش گلم منم از ۲۱ هفته حس کردم بعضی ها دیر تر حس میکنن
منم بارداری اولم ۲۱ هفته فهمیدم
بارداری دوم ۱۷ هفته
نگران نباش عزیزم جفتای قدامی دیرتر حس میکنن
منم ۲۳هفته تازه حسش کردم اونم ضعیف
عزیزم شما ۲۱ هفته ای چرا به خودت استرس وارد میکنی بچت تکون نمیخوره تو فقط حسش نمیکنی وکه تا اون تایمی که دکتر گفته حسش میکنی به امید خدا
عزیزم آدما با هم فرق میکنن
اگه تو سونو هات مشکلی نیست عیبی نداره.
احتمالا تکون هم خورده ولی متوجه نشدی چون خیلی ضعیف و ظریفه.
مثل ترکیدن چند تا حباب یا یه نبض کوچولو و...
من قدامی بود از ۱۶ هفته مثه نبض حسش کردم
برو سونو عزيزم خيالت راحت ميشه استرس نكشي كه بهتر ولي قدامي دير تر
جفتت قدامیه؟
جفتت قدامیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.