سلام خانوما چرا من هنوز تکونای بچه رو حس نمیکنم؟

۱۱ پاسخ

زوده تا هفته ۲۰ یا ۲۲ هم فرصت هست

من 22 هفتگی حس کردم

😐خیلی زوده عزیزم بزار ۲۲ هفته ب بعد

من ولی قشنگ حس میکنم تو سونو هم دقیقا بچه همونجابود که من حسش میکردم

منم سر دخترم ۱۹ هفته فهمیدم تکوناشو بااینکه چربی شکمی نداشتم جفت هم خلفی بود

منم حس نمیکنم امشب هم میشم ۱۹ هفته

منم در حد یکی دو بار فهمیدم

زوده هنوز

تا ۲۲ هفته هم شاید حس نکنی ۱۷ که خیلی زوده

منم ۱۸ هفته ام هنوز حس نکردم
نی نیتون چیه

هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان یاس مامان یاس ۸ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری