خانوما هنوز تکونای بچه رو حس نمیکنم طبیعیه😐😐

۶ پاسخ

اره عزیزم اگ قدامی باشی طبیعیه بستگی به بدن و موقعیت بچه داره من فهمیدم اما بعضضی روزا ک میچرخه کلا حس نمیکنم نگران نباش حالش خوبه😉

من تا نزذیک ۲۵ هفته اصلا حس نکردم ، ۲۵ هفته ی ضربه کوچیک زد دیگه چیزی نبود تا ۲۸ هفتگی کم کم شرو شد ، جفتمم خلفی بود

جفت قدامی دیرتر حس می‌کنی

بله عزیزم من تکون بچمو آخر هفته۲۲حس کردم

بچتون پسره

آره عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری