۱۲ پاسخ

اره طبیعیه

منم حس نمیکنم هنو

ولی باز من بیچارم کرده انقد تکون میخوره 😂😂😂

منکه انومالی رفتم گف چون بریچه تکوناشو نمیفهمی

منکه انومالی رفتم گف چون بریچه تکوناشو نمیفهمی

منکه انومالی رفتم گف چون بریچه تکوناشو نمیفهمی

منکه انومالی رفتم گف چون بریچه تکوناشو نمیفهمی

منکه انومالی رفتم گف چون بریچه تکوناشو نمیفهمی

زوده...

اره نگران نباش هنوز زوده

بله تا یک ماه دیگه هم که حس نکنی هنوز طبیعیه

منم نمیکنم😐

سوال های مرتبط

مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری