خانما من چرا تکونای بچمو حس نمیکنم

۱۶ پاسخ

من الان هفته بیست هستم روزی یکی دو بار یه تکون خییییییییلی اروم حس میکنم اکثرا هم روزی یکبار

عزیزم دکتر شما کیه تو اسلامشهر؟

از ۲۰هفته
جفتت چیه ؟

خیلی زوده چه عجله ای دارین😅

انشالله هرچی خدا بخاد وبه صلاحه همون بشه عزیزم

😅هنوز خیلی زوده بابا مام الان گاهی با نبض حس میکنیم از ۲۰ ب بعد دقیق معلومه

عجول خانوم😄

چون خیلی زوده

دختر زوده هنو من ۲۲هفتمه تازه یه هفته میشه حس میکنم هنو جفتمم خلفی

چون خیلی کوچیکه و زوده حسش کنی ۲۰ هفته ب بعد حسش میکنی

چون زوده

زود نیست خیلی زوووووده

من وقتی دراز میکشم اکثر وقتا شکمم سفت میشه و حس میشه یه چیزی تو شکممه

زووووووده

خییلییی زوده

چون منم هنوز هس نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان یاس مامان یاس ۸ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شامی کوچولو مامان شامی کوچولو ۸ ماهگی
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌ودوم بارداری