بچه ها چرا تکونای بچمو حس نمیکنم؟؟؟توهفته ی من طبیعیه ک هیچی نفهمم

۸ پاسخ

منم هنوز حس نکردم🥲

اره کوچیک ار دوسه هفته اینده

نگران نباش عزیزم طبیعی من ۲۴ هفته حس کردم جفتم قدامی وشکم اول هستم

اگر جفتت قدامی باشه اره منم برا پسرم تا نه ماه کم حس کردم

من تا ۲۲هیجی حس نمیکردم

هفته 20 بعضیا حس نمیکنن دیرتر حس میکنن
جای نگرانی نداره
ب مدل بچه اینک قدامی هست یا خلفی هم ربط داره تا حدودی
خلفی زودتر حس میکنه
قدامی دیرتر

تا نزدیک 23 هفته حس نکردی برو سونو

نگران نباش من از 22هفته حس کردم

سوال های مرتبط

مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان یاس مامان یاس ۸ ماهگی