طبیعیه هنوز حرکت بچمو حس نمیکنم

۱۰ پاسخ

اره اوکیه
منم هنوز حس نمیکنم
دکتر گفت تا هفته ۲۲ وقت هست

من از هفته ۲۶ واضح حس کردم قبلش نبض بود جفتم قدامی

اره طبیعیه
من از ۱۷ هفته حس میکنم
منتها دکتر گفت تا ۲۲ هفته وقت داری

آره عزیزم طبیعی است مخصوصا اگه بچه اولته من ۲۱ هفته حس کردم

هفته بعد ایشالله
منم همینطور بودم البته فکر کردم بچه پسره درسته
یا جفتتون قدامی هس

اره منم حس نکردم قدامیه جفتم

اره عزیزم؛ من پسرم چندروزه تکونای مشخصی میخوره تا هفته قبل نبض بود

جفتت قدامی باشه تا 22یا شایدم 24بفهمی

اره عزیزم طوری نیست

اره قربونت
وقتی هم حس کنی مثل یه نبض هستش

سوال های مرتبط

مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری