اره اوکیه
منم هنوز حس نمیکنم
دکتر گفت تا هفته ۲۲ وقت هست
من از هفته ۲۶ واضح حس کردم قبلش نبض بود جفتم قدامی
اره طبیعیه
من از ۱۷ هفته حس میکنم
منتها دکتر گفت تا ۲۲ هفته وقت داری
آره عزیزم طبیعی است مخصوصا اگه بچه اولته من ۲۱ هفته حس کردم
هفته بعد ایشالله
منم همینطور بودم البته فکر کردم بچه پسره درسته
یا جفتتون قدامی هس
اره منم حس نکردم قدامیه جفتم
اره عزیزم؛ من پسرم چندروزه تکونای مشخصی میخوره تا هفته قبل نبض بود
جفتت قدامی باشه تا 22یا شایدم 24بفهمی
اره عزیزم طوری نیست
اره قربونت
وقتی هم حس کنی مثل یه نبض هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.