خانما من هنوز حرکت بچمو حس نمیکنم اشکالی نداره؟

۱۰ پاسخ

شاید هم حس کنی و متوجه نشی این حرکت نینیه

منم هنوز چیزی حس نکردم

ن.

بعضی ها وارد ۷ماهگی که میشن تازه حرکتای بچه رو حس میکنن نگران نباش حالش خوبه بفکر مامانشه که اذیت نشه برای همین لگد نمیزنه 🥹😮‍💨

من حس میکنم از ۱۸ هفته
خیلی نازه😍😍🥹🥹🥹امیدوارم زودی حس کنی توام

زوده عزیزم

منم هنوز حس نکردم

منم هنوز حرکتی حس نکردم

نههه من خودم هفته 21 و 22 بود ک حس کردم

نه عزیزم موردی نداره بعضیا تا 22 هفته حس نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری