۸ پاسخ

باور کن من تا ۱۲ هفته حس میکردم تو ان تی انقد دکتر ب شکمم ضربه زد ک بچه آروم بگیره دیگه اصلا حرکتشو حس نمیکنم 🥲

همون ۱۸هفته میخوره ولی شاید تو تازه رفتی تو ۱۸فعلا حس نمیکنی

آخه یه سری ها گفتن ۱۸ هفته من نگران شدم

منم همینطور

سلام بچه اول دیرترحس میشه ولی

من تازه حس میکنم

سلام عزیزم معمولا از هفته 18 به بعد حس میکنی

خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 هفته سی‌وچهارم بارداری