مامانا من هنوز تکونای نی نی رو حس نمیکنم طبیعیه؟🥲
جفتم قدامیه

۳ پاسخ

منم چیزی حس نمیکنم گاهی فقط انگار یجوری میشه نمیدونم خو چیه🤣🤣

منم جفتم قدامیه ولی قشنگ حالت حباب میترکه میفهمم حالا نمیدونم بچه یا ن🥲😂

اره بخاطر جفتت دیر متوجه میشی.تا ۲۴ میفهمی دیگه.

سوال های مرتبط

مامان فندوق🤎 مامان فندوق🤎 هفته بیست‌ودوم بارداری