۸ پاسخ

زوده خببببب

یکی دو هفته وقت داری

منم این هفته حس نکردم ۲۲ ب بعد حس کردم منم قدامیم

من با جفت خلفی 22 هفته واضح حس کردم

وقت هست زوده حالا

یکم دیرتر. شاید تا دو سه هفته دیگه حس کنی

منم تا هفته ۲۳احساس نمیکردم منم قدامیم

هنوز وقت هست
بعد ۲۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری