من هنوز تکونای بچه رو حس نمیکنم عادیه؟

۶ پاسخ

من از ۱۸ هفتگی حس کردم قبلشم نبض طور حس میکردم

منم فقط نبض احساس میکنم

من از ۲۱ هفتگی حس کردم

اره معمولا20هفته به بعد یکم مشخص میشه

بله عادیه

والا منم هنو حس نمیکنم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلیار💙💙💙 مامان ایلیار💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان نلا💕🌷 مامان نلا💕🌷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی