خانما پس من چرا تکونای بچه رو حس نمیکنم

۱۳ پاسخ

منم حس نمی‌کنم. اصلا نمی‌دونم دقیقا باید دنبال چی بگردم که تکون بچه محسوب بشه.

چیز شیرین زیاد بخور

اگه جفتت قدامیه بخاطر اونه طول می‌کشه یکم

ببین خیلی باید دقت کنی اوایل مثل نفخه یا فکر می‌کنی لباست رو پوستت کشیده شده ولی بچه است مثل حباب ترکیدن و بال زدن پروانه هم هست

چون زوده تا ۲۳ وقت داری خیالت راحت

نگران نباش گلم واسه هرکسی متفاوته دیگه احتمالا از الان به بعد کم کم حس میکنی حرکاتش استرس و نگرانی خودش باعث میشه حرکت نداشته باشه یا خیلی کم بشه
من خودم وقتی استرس دارم یا از چیزی ناراحتم اون روز حرکات بچم کمتر حس میکنم

پسر منم معلومه مودی از الا گاهی خودشو سفت می‌کنه می‌ره ی طرف گاهی لگد می‌زند گاهی اصلا هیچ کاری نمیکنه ب همه کاراش عادت کردم گاهی اصلا ازش خبری نیست

بعضیا دیر میفهمن

عزیزم بستگی به چربی شکم داره و بارداری اول و دوم

خوابه

من از 18 قشنگ تکون میخورد

مگه میشه تو هفته 21 حس نکنی😳😳

من۲۳ هفته احساس کردم نگران نباش به وقتش حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یاس مامان یاس ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی