چرا پس من تکونای دخترمو حس نمیکنم🥹

۸ پاسخ

جفت قدامیه

من تازه یه هفته تکوناشو میفهمم

منم جفتم خلفی فقط حس میکنم حباب تو دلم میترکه خیلی حس خوبیه🥰♥️

منم حس نمیکم جفتم قدامیه
فقط پریشب یه بستنی خوردم یه کوچولوحس کردم که یه چیزداره تکون تکون میخوره خیلی کم بودوزودتموم شد.درحد چهارپنح تا تکون

اووو هنوز خیلی وقته..من تازه دو هفتست میفهمم

وقت هست هنوز..دیر نشده
بعضیا تا ۲۴ هم حس نمیکنن

منم حس نمیکنم
دلم آب شد

من جفتمم خلفیه هنوز هیچی حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان یاس مامان یاس ۸ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌ودوم بارداری