۲،۳ روزه تکونای دخترمو حس نمیکنم اصلا😢

۴ پاسخ

هفتت پایینه عب نداره، استرس نگیر برو بهداشت صدا قلبش برات بزارن

شکمت سرده یا گرم یا معمولی هستش یه چیز شیرین بخور به پهلوی چپ دارز بکش

منم تو ۲۰ هفته یه روز حس میکردم یه روز زیاد ن ،،،، ببین ب پهلو چپ دراز بکش قبلش میوه بخور

جفتت چیه؟قبلا چقد حس میکردی؟توی هفته های پایین گاهی حس نمیشه باید شرایطش رو فراهم کنی ولی اگر قبلا هر ساعت حس کردی الان نه حتما برو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یاس مامان یاس ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری