خانما شما تکونای بچه رو از کی حس کردین چرا من حس نمیکنم؟

۸ پاسخ

از ۱۸ هفته

از ۲۲ هفته

منم موقع پسرم ک بچه اولمم بود و میگفتن دیر حس میکنی چون بچه اوله
ولی من از 17 هفته حس کردم واضح ..
ولی این دومیم دختره الان 20 هفتم خیییلی تکونای رییز هر چند روز حس میکنم خیلی کم..

۱۶هفته جفتم خلفیه

از 17هفته

15 هفته کامل حس کردم

من کلافه شدم اینقد ازم می پرسن تکون خورد تکون خورد هنوزم هیچی حس نکردم

من از هفته ی ۲۱هر روز ی بار حس می‌کنم عجله نکن مال منم ی باره روزی

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان یاس مامان یاس ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری