پنج ماه بعد از سزارین جای بخیم درد داره طبیعی؟؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم درد شما طبیعی بود؟؟منم بعد ۴۰ روز درد دارم

من گاهی جاشون بشدت میسوزه

برای من هنوز گاهی وقتا درد میگیره ولی نه به اون شدت

نباید دیگه درد داشته باشی

آره طبیعیه منم گاهی اوقات درد میگیره

سوال های مرتبط