۲۳ پاسخ

واس منم همینقدر بریده و همینجوری شده نمیدونم چیکارکنم

مال من همینطوربود بعددوماه کش شورت بهش فشار اورده بود سربازکردعفونتش خالی شد سفیکسیم پنج روزخوردم مرتب مراقبت هنوزم یه کوچولو جوش نخورده منتظرم

مال من یک قسمتش برجسته بود انگاری گوشت اضافه همش میگفتم دکتر بدبخیع زده تااینکه متوجه شدم حساسیت ب نخ بخیه دارم زیرش هم اب و عفونت بود بعددوماه نشون داد حساسیته

گوشت اضافس برا من یه کوچولو تهش اینجوریه

برای من اوایل اینجوری بود الان قرمزی نداره و برجسته نیست
فقط زیادتر از بخیه من برش زده برات
برای من خیلی کوچیکتر از شماست

برا من معلوم نیست نه قرمز هست نه رد داره قبلا داشت ها ولی الان فقط انگار یه خط افتاده انگاری کش شلوار بیوفته خط بندازه اونجور هست

این بخیه منه اصلا معلوم نیس

تصویر

مال منم همینطوریه😢 البته قهوه ای

سلام ماله من اينجوري نيست ، فكر كنم نوع بخيه ها فرق ميكنه ، ماله من هيچي ردي نيست فقط يه خط تيره قهوه اي مانند هست هيچ برجستگي نداره ، بعضي هارو انگار كوك ميزنن فكر كنم ماله شما اونجولي بوده

مال من اینه موقع دوخت از سر خودشون باز کردن فقط

تصویر

وای مال منم همینجوریه😭😭برجسته و پررنگ

گوشت اضافس
باید همش بره

گوشت اضافه واس منم همینجوریه ولی خب بدترش

عجیبه انقد قرمزه برا من تقریبا رفته همش

دکترتون کی بوده؟

چرا مال من انقدر رفته داخل پس بااینکه شکمم انقدر بزرگ نیست ولی کاملا افتاده رو خط بخیه شما خیلی لاغری؟؟

مال منو درمالیفت درست کرد الان یه ذره جاش مونده فقط

مال ی خط کمرنگ قهوایی مونده البته از مال شما خیلی بیشتره

بنظرم طبیعیه ترمیم کننده بزن قرمزیش بره
ولی چرا اینقدر زیاد برش زدن😕

چرا اینطوریه باید بره ردش که

برای منم اینطوری شده و سیاه

دقیقا شکم منم ایجوریه

مال منم همین طوری هست

سوال های مرتبط