هزینه انتی برا شما چند شد؟

۲۶ پاسخ

۶۵۰...

اگه تکمیلی داری مال ما دانا بود
رفتم ساختمان سلامت ازمایشگاه سلام تو مارالان هست فک کنم بشناسی خیلی دقیقا
برا سونو هم رفتم دکتر بابک محققی
سونو شد ۳۳هزار تومن ازمایشم دور بر ۳۰۰اینا

با بیمه فقط سونو2میلیون شد

سونوش ۱۷۰۰

سونو ۱۴۰۰
آزمایش ۴۰۰

من هفته دگ میرم پرسیدم گفت بیمه نمیخوره ۱۹۰۰

سونو ۲۹۳۰
ازمایش سلفری ۷/۲۰۰

سونو حدود ۸۵۰ ازمایشش حدود ۱۱۵۰

1100 شد

۱۲۰۰
۱۱۰۰ ازمایشش

۹۸۰

۲ تومن

۸۰۰

۲ونیم سنو ۱و۲۰۰آزمایش

آزمایش ۱۱۰۰
سونو ۱۲۰۰

۱تومن

من سونو ۲۸۰۰ چرا این قدر پس برای من گرون شد

۱۴۰۰ سونو شد ۱ تومن آزمایش

۱۵۰۰شد

۱۲۸۷سونو
۱۳۰۰آزمایشش

۱۳۰۰ سونو ۱ تومن آزمایش

تقریبا سه تومن کرمانم

۱خورده ایی

ازمایش و سونو شد ۱۵۰۰جمعا

من امروز رفتم شد ۱۵۵۰

من ۱ تومم

سوال های مرتبط

مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان نینی کوچولو❤️ مامان نینی کوچولو❤️ هفته هجدهم بارداری
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا🎀🙈🫀 مامان پرنسا🎀🙈🫀 ۲ ماهگی