من که هنوز چیزی نخریدم منتظرم ان تی برم بعد وسایل بخرم. ولی چیزای اضافه نمیخرم چیزای واجب رو میخرم پول وسایل اضافه رو میدم طلا براش
من لوازمی ک جنسیت نداره رو گرفتم با اینکه باردار نیسم شد ۹۰ تومن
تا اینجا ۳۰ تومن که تقریبا تمومه یکم خرده ریز مونده و یکم لباس که منتظرم جنسیت رو بفهمم(یکم خریدم میخوام بقیه اش رو با جنسیت بگیرم)
اگه اونا هم بیاد روش با ۴۰_۴۵ تومن کاملا تموم میشه
من تخت و کمد و اینا نگرفتم دراور گرفتم گهواره هم میلاد گرفتم که اصلا پسرم داخل نخوابید عادت کرد پیش خودم بخوابه پارسال خرداد شد ۱۵تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.