۵ پاسخ

هزینش به کنار کجا خریدین مقرون به صرفه بود😅

واقعا آخه این اینستا با این قیمت‌هایی که میزاره آدم دلش میریزه

خونریزی تا چه زمانی طبیعیه؟

280تومن

من نخریدم فقط وسایل مورد نیاز مث حوله و جندتا لباس و‌ساک و تاب و روروئک مامانم خرید چند تام اباس خودم خریدم همین
بقیه ش‌اضافیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان مهیار👶🏻💙 مامان مهیار👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیررضا و فندق مامان امیررضا و فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری