آزاد 1300در بیمارستان دولتی
من امروز صبح ازاد 2500 انجام دادم
عزیزم باا بیمه تامین اجتماعی مال من شد ۲ تومن اخرای دی ماه
آزاد ۲۱۰۰شد هزینش برامن
آزاد ۱۸۰۰ بود با تامین ۱۴۰۰
آره با بیمه ۱،۳۰۰
من از سمت بهداشت رفتم ۴۸۰ تومن شد
برا من با بیمه چیزی نشد ، ولی بدون بیمه پنج و خورده ای شد
۲.۹۰۰ آزاد
من با بیمه دادم رایگان
بابیمه ۳ ملیون و۷۰
اره من 3تومن شد ازاد
من آزمایش دادم تقریبا 1میلیون850 شد
۴۶۰۰
برای من آزمایش کامل نوشت1و 500
ولی بیمه پارسیان هستیم
با مس
برای همین رایگان شد
برای من دو ملیون نهصد تومان شد
من دادم یک ملیون شد
من از طرف بهداشت معرفی نامه بردم آزمایشگاه هیچی نگرفت رایگان بود
اره منم با تامین اجتماعی ۱۸۰۰ شد ولی ازادش تقریلا پونصد بیشتره
با بیمه ۳۸۰. آزاد ۲. تومن
آزاد نزدیک یک میلیون و خوردی میشه برو بهداشت برات بنویسه معرفی کنه رایگان انجام بده
3200
چکاپ کامل حدودا دو میلیون میشه با دفترچه تامین اجتماعی ک با قیمت آزاد زیاد فرقی نداره
فکر کنم ازمایشم ۲ تومن شد
بستگی به مکان داره،شخصی آزمایش بدی یا دولتی،من دولتی رفتم بیمه سلامت هستم هزینه اش۲۰۰تومن شد
مثلا ازمایش تیتر شخصی رفتم گرفتم ۶۰۰تومن شد
عزیزم برو بهداشت برات مینویسه میفرسته مرکز بهداشت شهرتون رایگان انجام میدن حدود صد تومن میگیرن
ولی اکه بخوای بری آزمایشگاه شهرتون حدود سه تومن
بله
آزار میشه ۴,۸۰۰
برا من با بیمه ۲ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.