۹ پاسخ

من نیکان حکیمیه با اتاق خصوصی و‌پمپ درد ۵۲ م

نیکان اقدسیه با اتاق وی ای پی. دکترم گفت میشه ۸۰
بدون پول خود دکتر

من آبان زایمان کردم
۴۵ تومن با دستمزد پزشک

با اتاق وی آی پی ۸۰ تمن

من مهر نیکان غرب سزارین کردم
هزینه ۳۰ شد
دکترم پول نگرفت

من آبان ماه نیکان سپید زایمان کردم خود سزارین ۲۹ تومن بود اتاق خصوصی ۲ تومن اضافه تر
من بخاطر شرایط خاصی که داشتم جمعا شد ۳۳۷۰۰ .

نیکان تهرانپپارس

بله من ۶ ماه پیش نیکان حکیمیه سزارین کردم شد ۴۶ میلیون

دوست من گفت سزارین شد ۵۰ تومن نیکان اقدسیه .
بدون اتاق خصوصی و اینا

سوال های مرتبط

مامان دل آرا و دایان مامان دل آرا و دایان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرشا🐣🩵 مامان آرشا🐣🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری