۳ پاسخ

من سربچه ی اولم گرفتم با بیمه البته ۸سال پیش بود

من تیرماه یه سقط داشتم
بابیمه تامین اجتماعی 145تومن زدم

من گرفتم 1700 بود

سوال های مرتبط