سلام مامانا مشکل این سونو چیه

تصویر
۶ پاسخ

تو مغزش یه کیست هستش باید دوباره سونو بدی

بچت دختره فقط یه کیست تو مغزشه رفع میشه نگران نباش عزیزم

مال منم داشت 27 هفته از بین رفته بود نگران نباش

البته خواهر بیشتر از بچها اینجوری هستن تو مغزشون کیست هستا ینا عادی هس تا هفته ۲۸ ۲۵ دیگه میره

عزیزم کیست داره بچه تومغزش اما تااخرباداری خودش دفع میشه بهش اصلا فکرنکن فقط

جنسیتش دختره ؟؟ی کیست تو مغزشه که رفع میشه نگران نباش اصلا استرس نگیر من پسرم هم تو قلبش هم تو مغزش بود سونو اخر رفتم کاملا از بین رفته بودن

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان نرگس مامان نرگس هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سپنتا مامان سپنتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری