کسی اینجا دستگاه ایودی گذاشته راضی هستید؟

۲ پاسخ

من گذاشتم. بد نبود. گاهی لک بینی داشتم. شرایط گذاشتنش اینه 3 روز بعد پریودی بری. البته من بعد زایمان دقبقا روز 40 گذاشتم.

من گذاشتم خونریزیم بدترشد.بعد۴-۵ماه دراوردم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۴ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی