کسی تازگیا ایودی گذاشته؟

۴ پاسخ

من گذاشتم برداشتم جاش خوب نبود دیگهم نرفتم دکتر گفت بیا دوباره میزارم میترسم خیلی درد داشت

من تاره گذاشتم

شما گذاشتید یا نه من می خوام بزارم ولی میگن باید نزدیکی آرم داشت باشی من شوهر نمی دونه آرم نزدیکی کنه میگن جاذبه جا میشه راسته

منم خیلی تو فکرشم نمی‌دونم بزارم یانع

سوال های مرتبط

مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی