انتی کرمان کجا برم؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

من انتی پیش ناصر حسنیه تو ساختمان اطلس رفتم اونجا بهم گفت 60درصد دختره 🥰 و درست هم گفت

میرزایی تشخیص جنسیتش تو ان تی خوبه؟

سلام دوستان سونو عزیزی میگن خیلی خوبه ولی خب با بیمه قرار داد نداره. جایی دیگه هست که خوب باشه و با بیمه قرار داد داشته باشه؟؟

من کرمان نیستم ولی برای شنبه از محیا ضیا عزیزی وقت گرفتم

من میرم پیش هومن جوانمرد

دکتر محمودی

دکتر محمودی

من پیش فاطمه میرزایی رفتم ولی شنیدم محیا ضیاعزیزی هم خیلی خوبه و تشخیص دقیقی داره
من انومالی میرم پیش عزیزی

محیا ضیا عزیزی
مسعودی راد
مقصودی

محیا ضیا عزیزی
مسعودی راد
مقصودی

مهرگان می‌تونی بری

سوال های مرتبط

مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین هفته چهاردهم بارداری
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۶ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی