مامانا سلام
به پسرم میتونم عدسی بدم

۲ پاسخ

اره از ۲ روز قبل خیس کن بعد بپز

سلام بله عزيزم
فقط عدسارو از قبل خیس کن که نفخ نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان hosein مامان hosein ۱۷ ماهگی
مامان کیان🌌و کیارش مامان کیان🌌و کیارش ۱ سالگی