خانوما میتونم از الان عدسی بدم به پسرم؟

۲ پاسخ

ن یماه دگ

حبوبات از ۸ماهگی‌بهتره شروع بشه اما عدس سبک تر هست اگر‌عدس رو تست گرفتی ادیتش نمیکنه بخیسون بعد کامل بپز‌ له کن بده ببین چجوریه از کم شروع‌کن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان hosein مامان hosein ۱۷ ماهگی
مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان کیان🌌و کیارش مامان کیان🌌و کیارش ۱ سالگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان 🍓ماه خانم🌙 مامان 🍓ماه خانم🌙 ۱۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۶ ماهگی
مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی