۶ پاسخ

بیمارستان دولتی با بیمه تامین اجتماعی رایگانه طبیعی

شهرما طبیعی رایگانه ۳۰۰اینا اونم برا همرا مریض میگیرن

من با بیمه تامین
۱۰۰ هزار شد

مگه رایگان نیست؟! موقع زایمانم گفتن طبیعی رایگانه سزارین خرج داره

رایگانه

۷ ۸ تومن

سوال های مرتبط

مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی
مامان نیهان🐣🧡 مامان نیهان🐣🧡 ۱۲ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان ماهگل مامان ماهگل ۱۱ ماهگی