من سه وچهاروز اولی فقط خونریزی داشتم دیگه در حد لکه شده
خونریزی نهایت ۱ هفته تا ۱۰ روز داشتم ولی تا ۴۰ روز لک بینی و آب چرکی و اینا میومد
تا دوهفته ازاون به بعد یکم لکه بینی داشتم آب خون اینا هرازگاهی بود ک ب مرورکم شد
الان ترشح دارم نمدونم طبیعیه یان بدون بوهست
من همین امروز هم باز یچیزی ازم ریخته ولی الان 30 روز قشنگ نوار باید استفاده میکردم
تا ۴۰ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.