۴ پاسخ

من هنوز دارم.

تا ۱۵ روز بعد از اونم لکه بینی تا چهل روز

تا ۱۲ روز
و الان چن روزیه ک کلا خونریزی ندارم ولی ب همون اندازه روی پد ترشحی مثل خون ولی سفید دارم
نمیدونم عفونته یا چی
خارش ندارم ولی گاهی سوزش دارم ک اونم نمیدونم بخاطر بخیه هامه یا ن
دکترم میترسم برم معاینه کنن با وجود بخیه ها

من تا ده روز

سوال های مرتبط