من هنوز دارم.
تا ۱۵ روز بعد از اونم لکه بینی تا چهل روز
تا ۱۲ روز
و الان چن روزیه ک کلا خونریزی ندارم ولی ب همون اندازه روی پد ترشحی مثل خون ولی سفید دارم
نمیدونم عفونته یا چی
خارش ندارم ولی گاهی سوزش دارم ک اونم نمیدونم بخاطر بخیه هامه یا ن
دکترم میترسم برم معاینه کنن با وجود بخیه ها
من تا ده روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.