۶ پاسخ

دولتی رفتم با بیمه دوازده هزار شد

تومن۱۱۰
ی هفته پیش دادم

آزمایشگاه خصوصی رفتم با بیمه صدوچهل پنجاه بود

سلام فک نکنم زیاد بشه حدوداً دویست اینا میشه

ناشتای لازم نیست نه؟عصر هم میتونم برم بدم؟

برای من درمانگاه نوشت با بیمه سلامت جای خوبی دادم ۱۲۰

سوال های مرتبط

مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه 🐥🦋 مامان جوجه 🐥🦋 هفته بیست‌وششم بارداری