۶ پاسخ

بچه ها تا حالا کسی مشاوره ژنتیک رفته؟

۲ عالیه خواهد من با ۲۴ سال نیم هست

من ذخیره م 2 بود..پلی کیستیک بودم.سن م هم بالا بود..ولی خدا خواست یهو باردار شدم🙂

نه عزیزم.

منم دیروز فهمیدم که مال منم پایینه

عزیزم تو تاپیک یدونه مونده به اخر من بچه ها کلی راهکار گفتن دوس داشتی نگاه کن

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوقلوهام مامان دوقلوهام قصد بارداری