خانما دکتر برای بقایای ۲۵ میلی دارو میده بهم؟!
یا حتما باید کورتاژ بشم؟!🥲

۴ پاسخ

خیلی متاسفم برات خواهری ن نگران نباش بادارو دفع میشه ولی باید خودتم یکم کمک کنی پیاده روی کن ولی کارخونه انجام نده از خودت مراقبت کن تا۲۵ ۳۰ روزت بشه رازیانه و بزرک سیاه و یا زعفرون غلیظ هم بجوشون بخوررحمت پاک سازی میشه ایشالا خوب میشی منم سقط داشتم واسه بقایا دکتر بهم اینارو گف

برا من دارو داد قبول نکردم کورتاژ دارو داد سری دفع شد

نه دارو میده بعدش باید یه سونو بری

نه دارو میده حل میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری