خانما
راسته میگن جنین دختر زودتر تکون میخوره؟پسردیرتر

۱۱ پاسخ

من قبول دارم.دخترم قدامی بود زودتر تکون خورد پسرم خلفی دیر تر

من برای دخترام سه ماه حالیم میشد ولی الان پسر خیلی کم حس می کنم

من دخترم ۱۴هفته بود که سنو دادم گفت جنسیت دختره شب که اومدم خونه تکون خورد برا اولین بار چقدم ترسیدم چون یهویی بود برا بار اول😄

اره مامانم همیشه میگه اگر پنج هفته تو شکمت نبض احساس کردی دختره چون خودش پنج بار دختر دار شده میگه زود خودشو نشون میده

بله 👍

من پسرم خیلی کم تکون میخوره.
دخترم کلا در حال تکون خوردنه 😍😘🥰

نه ربط نداره

من برای پسرم ۶ماه حس کردم اینو الان حس میکنم

والا واسه من دخترم دیر تکون خورد ولی پسرم خیلی زود البت شکم دوم همیشه زودتر متوجه میشه ادم

من برعکس شنیدم

نه ربطی نداره ربط به جفتت داره خلفی زودتر حس میکنه قدامی دیرتر

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری