میگم به بچه ۱۰ماهه امپول میزنن؟؟

۶ پاسخ

اره ....

امپول تهوع اره میزنن

تو بیمارستان میزنن درمانگاه‌های شبانه روزی نمیزنن

آره برای بچه من دگزا زدن دوماه پیش

آره نصف امپول

اره من پسرم ۶ ماهش بود استفراغ میکرد بهش آمپول زدن

سوال های مرتبط

مامان قلب من🩵🦋🧿 مامان قلب من🩵🦋🧿 ۱۳ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان mahor💗 مامان mahor💗 ۱ سالگی
مامان پرنسس ها👭💝 مامان پرنسس ها👭💝 ۱ سالگی