بچه ها کیا هم هفته منن درد پریودی خفیف دارن گاهی

۱۰ پاسخ

من دارم کم

من تا الان فقط یک بار حالت پریودی بهم دست داد اونم در حد یک ساعت اینا

وای امروز از ۵ صبخ تا بعدازظهری داشتم خیلی خیلییییی ترسیدمااااا ولی بعدش خوب شدم

من سر زمان پریودیم میشه درد خفیفش رو حس می کنم

البته هفته میره بالاتر کمتر میشه عزیزم

من چند وقت یبار خیلی کم میگیره ول میکنه

منم همینطورم در هفته دوبار اینا

اره گاهی،مخصوصا زمانی ک فعالیت بیشتری دارم با استراحت اوکی میشه

داره رحم فکر کنم بزرگ میشه

یادمه هم هفته شما بودم چندباری بهم دست داد

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 هفته چهلم بارداری