خانوماکسی ب بچش بیومیل میده خوبه؟؟

۲ پاسخ

من یبار داذم
۲ وعده
اصلا ی دخترم نساخت
باید ببینی چی به بچت میسازه

من بیومیل پلاس میدم
خیلی خوشمره ست
وزن دهیشم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان اریامهر مامان اریامهر ۱۴ ماهگی
مامان Noora مامان Noora ۱۰ ماهگی