۵ پاسخ

شیاف توستسترون

نفخه عزیزم

منم دارمش
شکم بزرگ میشه کشیده میشه
بچه بزرگ میشه رحم و اینا جا باز میکنه کش میاد

من کشیدگی زیر شکم داشتم دکتر گفت شیاف پروژسترون بذار..هرموقع درد دارم میذارم دردم اروم میشه

منم اونجوریم الان بیشترم شبا شروع میشه فکرکنم رحم هی بازتر میشه بخاطر اونه

سوال های مرتبط

مامان خانوم لوبیا مامان خانوم لوبیا هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو های من مامان جوجو های من هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته پانزدهم بارداری
مامان ریهام😍 مامان ریهام😍 هفته هجدهم بارداری
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی