خانما شما چه مدل قرص کلسیم میخورین اسمش چیه؟

۷ پاسخ

هیچی🤣

استئوکینون

سوپراکل

کلسی شور

سوپراکل

سوپراکل میخورم من

به نام خدا
هیچی😂

سوال های مرتبط

مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۴ ماهگی