سلام خانوما ترشح تو بارداری عادیه.؟؟؟

۴ پاسخ

خانما من سیزده سیکل تخمک گذاری داشتم وجند روز درد زیاددد بعد قطع شد الان بیست سیکلم درد های پریودی سرگیجه دارم از چیه ؟؟ترشحم بی رنگم دارم
تخمک گذاریم ترسحم مثل سفیده تخم مرغ بود

اره مخصوصا تو هفته ی الان تو استراحت کن

بستگی داره عزیزم ولی حتما ب دکترت بگو شاید نیاز ب دارو باشه

اره منم دارم

سوال های مرتبط

مامان عشقولی، ✨🪅🧸 مامان عشقولی، ✨🪅🧸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاسی 👩🏻🎀 مامان یاسی 👩🏻🎀 قصد بارداری