۳ پاسخ

من اب پز میدم با یکم کره و آب یا شیرخشک

آبپز میکنم فقط زرده میدم

سلام آبپز میکنم قاطی میکنم با غذاهاش ...مثلا قاطی فرنی یا قاطی سوپ

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۷ ماهگی
مامان باران و بهار مامان باران و بهار ۱ سالگی