۴ پاسخ

معاینه رو قبول نکن
ان اس تی بگیر مشخصه میشه انقباضه یانه

ان سی تی میگیرن نگران نباش وضعیت جنین و خودتو چک میکنید خیالت راحت میشه

برو زایشگاه یه چک کن خودتا

خب اگ اذیتی برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان حلما💞 مامان حلما💞 ۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی