سلام مامانا پسرم ۲۰ماهشه قدش ۸۶هست خوبه یانه؟

۳ پاسخ

ان شاءالله عزیزم
چ دکتری من ارتوپدبردم ی دکترفوق تخصص برردم یک دکترمتخصص هم بردن ولی عکسی چیزی نگرفتن ها گفتن سالمه چیزیش نیس حالا آزمایش گرفتیم فردابایدبریم جوابشوبگیریم ببینیم چی میگه

فک کنم بستگی ب قد تولدش داره
ولی فک کنم خوبه


قد ایستادش یا خوابیده؟
چرا انقد اختلاف داره قد خوابیده و ایستاده؟🤔

بله گلم خوبه

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان ۱ سالگی
مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری