۸ پاسخ

بستگی داره چه خرمایی .ما همیشه رطب مضافتی میگیریم این دفعه ی جعبه اش که فقط دو ردیف داره ۴۰۰و خورده ای شد

کبکاب در کارتن های 1 و نیم کیلیویی

بزارین تا دوماه دیگه که خرمای جنوب میرسه . از جنوب سفارش بده عزیز

همه جا 500 به بالا هست

من خرما برا فروش دارم کیلو 300

کیلویی ۴۹۰ تا ۵۴۰ اینا باید باشه

خرماهای الان خوب نیس همه شکرک داره ازین خرما های کبکاب بگیر انقد خوش طعم و لذیذه بچها خوششون میاد خاصیتشم بیشتره قندشم کمتره

دفعه ی قبل یه جعبه رو 350 گرفتیم ایندفعه نمیدونم چند میشه

سوال های مرتبط

مامان هامین🧒 مامان هامین🧒 ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان گـلِ ليـليـوم🪷 مامان گـلِ ليـليـوم🪷 ۱ سالگی
دختربزرگم از گرمی و شیرینی‌جات متنفره مخصوصا از عسل، کشمش، موز، خرما، شیره اما برعکس ایشون عااااشق چیزای شیرینه😄
عاشق گردو، کشمش، موز و خرما و هرچیزیه که خواهرش ازش متنفره حتی تو غذا مثلا عاشق جیگر و پاچه گوسفنده یجوری میده بالا آدم فکر میکنه مزه چیزی که اون داره میخوره یه مزه بهشتی کمیابه😂
خداروشکر جفتشون عاشق سیرابی‌ و کبابن ولی دختربزرگم اصلا شیرین پلو نمیخوره و جیگر و پاچه از بچگیش لب نمیزنه😬
ولی تا دلت بخواد ترشی و خیار و سردی میخوره و سر همینم رحمش سرد و پریوداش دردناکه😕😒
حالا فقط ببینین صبحانه مورد علاقه لیلین چیه…
من هرروز به لیلین تخم مرغ خرما میدم عاشقشه هیچ‌جور دیگه‌ای تخم‌ مرغ نمیخوره ولی ۱۰ تا تخم مرغ خرما بندازی براش هم میخوره انقد دوست داره😍😄
ولی الان دختربزرگم ناراحته که چرا چیزایی که ازشون متنفره رو باید برای خواهرش هرروز درست کنه و تازه بده بخوره🤣😆
اینم امروز درست کرد خیلی مرتب در اومد خوشم اومد😀
بچه‌های شما چیو خیلی دوست دارن؟

#فرزندپروری #بارداری #زایمان #شیردهی #شیرخشک #پوشک