آیا قرص دمیترون در بارداری ضرر دارد؟

۱۱ پاسخ

ولا منم موندم قرص حالت تهوع بخورم یان

الان خیلی از دکترا تجویز میکنن نمی‌دونم یسریا چرا منکرش میشن اگه مضره چرا دکتر تجویز میکنه مگه میشه کسی که حالت تهوع شدیدی داره قرص مصرف نکنه طرف رو به مرگه زندگی از دستش در رفته بعد اینجا یسریا ادعای دکتری دارن

اگه حالت خیلی بده بخور وگرنه نخوری بهتره

والا منم دکترم بهم داده و روزی یکی میخورم
ضررش کمتر از تهوع و استفراق مکرر هست

دکتر من گفت ضرر داره و ممنوع شده

نه ضرر نداره بخور من سر دخترم هم میخوردم الانم میخورم نخورم اصلا چیزی نمیتونم بخورم

ولی دکتر من گفت چون استفراغ شدید دارم وقتایی که خیلی حالم بده یدونه بخورم

دکترم میگف از وزارت برامون ابلاغیه اونده ک تجویز نکنیم چون باعث ایست قلبی و بیماری شکاف دهانی میشه

عزیزم سر خود نخور، ببین دکترت چی بهت توصیه کرده

اگ ضررداره چ دکترمبگه بخورید

اره نخور

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری